.
Szakács Zsó:
Csendesedj el mikor zajos az életed, csendesedj el ha fájdalom éri lelkedet. Csendesedj el, hallgasd a csend hangját, csendesedj el, megtaláld lelked nyugalmát. Csendesedj el, gondolj arra ki igazán szeret, csendesedj el, éld át a közös perceket... Csendesedj el, adj hálát az életért, csendesedj el, mondj imát mindenkiért!
-

Csendesedj el és hallgasd a zenét:

Johann Sebastian Bach: Air

2011. okt. 27.

Megkértem Istent


Megkértem Istent, hogy vegye el büszkeségemet, de Ő azt mondta: Nem.

- Azt mondta, nem az Ő dolga, hogy elvegye: az én dolgom, hogy feladjam.

Kértem Istent, tegye egészségessé fogyatékos gyermekemet,
de Ő azt felelte: Nem.

- Azt mondta, hogy a lelke egészséges,a teste csak átmenet.

Kértem Istent, hogy adjon nekem türelmet, de Ő azt felelte: Nem
- Azt mondta, hogy a türelem a szenvedés mellékterméke: nem nem kapni, megszerezni kell.

Kértem Istent, hogy adjon nekem boldogságot, de Ő azt felelte: Nem.
- Azt mondta, Ő csak áldást adhat, a boldogság rajtam múlik.

Kértem Istent, hogy kíméljen meg a fájdalomtól, de Ő azt felelte: Nem.
- A szenvedés eltávolít a világ hiúságaitól, és közelebb hoz hozzám.
Kértem Istent, hogy adjon lelki fejlődést, de Ő azt felelte: Nem.
- Azt mondta: növekednem, fejlődnöm egyedül kell, de ő majd megnyes néha, hogy gyümölcsözőbb legyek.

Kértem Istent, hogy segítsen másokat szeretni úgy, ahogy Ő szeret engem.
- Erre azt felelte: Látom, már kezded érteni.
Kértem erőt.
És adott Isten nehézségeket,melyek erőssé tesznek.

Kértem bölcsességet. És Isten adott problémákat,hogy megoldjam azokat.

Kértem bátorságot. És Isten adott veszélyeket,hogy legyőzzem azokat.

Kértem szeretetet. És Isten adott gondterhelt embereket,hogy segítsek rajtuk.

Kértem kegyelmet. És Isten adott lehetőségeket.

Semmit sem kaptam, amit akartam, mégis megkaptam mindent, amire szükségem volt.

Nincsenek megjegyzések:

AM társoldal


..

Tárhely: www.gportal.hu
Domain: www.csendesedj-el.blogspot.com
E-mail: angyal.magazin kukac gmail pont com
A honlap egy hobby portál.

Az oldal NEM rendelkezik szerkesztőséggel!



Copyright © Sueee[Inasi ]- 2008
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee [Inasi], Lélek Gizella [ Ekpafat], Zsigai Klára,
Mátyás József


http://csendesedj-el.blogspot.com © 2009Design by: Inasi


email: csendes.percek kukac gmail.com

Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások, versek, és novellák
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.02.