.
Szakács Zsó:
Csendesedj el mikor zajos az életed, csendesedj el ha fájdalom éri lelkedet. Csendesedj el, hallgasd a csend hangját, csendesedj el, megtaláld lelked nyugalmát. Csendesedj el, gondolj arra ki igazán szeret, csendesedj el, éld át a közös perceket... Csendesedj el, adj hálát az életért, csendesedj el, mondj imát mindenkiért!
-

Csendesedj el és hallgasd a zenét:

Johann Sebastian Bach: Air

2009. febr. 13.

Szigethy Ferenc: A SZERETET DICSÉRETE


Szigethy Ferenc

A SZERETET DICSÉRETE

Hiába szólok angyalok nyelvén,
Hiába szép a beszédem nagyon,
Ha szeretet pedig nincsen énbennem,
Én Isten előtt csak olyanná lettem,
Mint zengő érc, vagy pengő cimbalom.

És láthatok én, tudhatok jövendőt,
S lehet világos minden nagy titok -
Lehetek én nagy bármely tudományban,
A hitemet bár mindennap megálljam,
Szeretet nélkül semmi sem vagyok.

Ha vagyonomat felétetem mind is
És ha testemet tűzre is adom,
Szeretet nélkül meghalt amit tettem,
Az örök cél lett megcsúfolva bennem,
Az én lelkemnek nincs haszna azon.

Mert a szeretet kegyes, hosszútűrő,
Nem kérkedik az, nem irigykedik,
Nem ismerős a maga haragjával -
Együtt örül az igaz igazsággal,
Hisz és remél a végső ideig.

Hiába szólok angyaloknak nyelvén,
Hiába szép a beszédem nagyon,
Ha szeretet pedig nincsen énbennem,
Én Isten előtt csak olyanná lettem,
Mint zengő érc, vagy pengő cimbalom

Nincsenek megjegyzések:

AM társoldal


..

Tárhely: www.gportal.hu
Domain: www.csendesedj-el.blogspot.com
E-mail: angyal.magazin kukac gmail pont com
A honlap egy hobby portál.

Az oldal NEM rendelkezik szerkesztőséggel!



Copyright © Sueee[Inasi ]- 2008
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee [Inasi], Lélek Gizella [ Ekpafat], Zsigai Klára,
Mátyás József


http://csendesedj-el.blogspot.com © 2009Design by: Inasi


email: csendes.percek kukac gmail.com

Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások, versek, és novellák
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.02.