.
Szakács Zsó:
Csendesedj el mikor zajos az életed, csendesedj el ha fájdalom éri lelkedet. Csendesedj el, hallgasd a csend hangját, csendesedj el, megtaláld lelked nyugalmát. Csendesedj el, gondolj arra ki igazán szeret, csendesedj el, éld át a közös perceket... Csendesedj el, adj hálát az életért, csendesedj el, mondj imát mindenkiért!
-

Csendesedj el és hallgasd a zenét:

Johann Sebastian Bach: Air

2008. aug. 3.

Figyelj és hallgass rám!


Figyelj és hallgass rám!

Ha arra kérlek, hogy hallgass rám,
és Te tanácsot adsz - nem teljesítetted kérésemet.
Ha arra kérlek, hogy hallgasd meg érzéseimet,
és Te elmagyarázod, miért rossz, hogy így érzek, akkor rámtiportál.

Ha arra kérlek, hogy hallgass meg,
És Te úgy érzed, hogy valamit tenned kell,
Hogy problémám megoldódjon,
Bocsáss meg, de Én úgy érzem Te süket vagy.

Nem kértem mást, csak, hogy figyelj, és hallgass meg.
Nem kértem, hogy tanácsolj, sem, hogy tegyél,
Nem kértem mást, csak, hogy meghallgass.
Nem vagyok tehetetlen, csak gyönge és elesett.

Amikor teszel valamit helyettem,
Amit nekem kellene megtenni,
Csak alátámasztod félelmemet, és gyöngeségemet.

De ha elfogadod, hogy úgy érzek, ahogy érzek,
Még ha ez az érzés számodra érthetetlen is,
Lehetővé teszed, hogy megvizsgáljam, és értelmet adjak az érthetetlennek.

Ha ez megtörténik, a válasz világossá válik,
És tanácsra nincs szükség.
Talán azért használ sok embernek az imádság,
Mert Isten nem ad tanácsot, sem megoldást.

Figyel, és meghallgat, a többit ránk bízza.
Tehát Te is kérlek, figyelj és hallgass rám.
Ha szólni akarsz, várj egy ideig,
És akkor én is tudok rád figyelni.


Nincsenek megjegyzések:

AM társoldal


..

Tárhely: www.gportal.hu
Domain: www.csendesedj-el.blogspot.com
E-mail: angyal.magazin kukac gmail pont com
A honlap egy hobby portál.

Az oldal NEM rendelkezik szerkesztőséggel!



Copyright © Sueee[Inasi ]- 2008
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee [Inasi], Lélek Gizella [ Ekpafat], Zsigai Klára,
Mátyás József


http://csendesedj-el.blogspot.com © 2009Design by: Inasi


email: csendes.percek kukac gmail.com

Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások, versek, és novellák
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.02.