.
Szakács Zsó:
Csendesedj el mikor zajos az életed, csendesedj el ha fájdalom éri lelkedet. Csendesedj el, hallgasd a csend hangját, csendesedj el, megtaláld lelked nyugalmát. Csendesedj el, gondolj arra ki igazán szeret, csendesedj el, éld át a közös perceket... Csendesedj el, adj hálát az életért, csendesedj el, mondj imát mindenkiért!
-

Csendesedj el és hallgasd a zenét:

Johann Sebastian Bach: Air

2008. aug. 4.

Az élet értelme

... közvetíteni tudok igazságot, megértést, jóságot és gyengédséget minden ember szívébe.

Egy tanár befejezi az előadását az egyetemen, és felteszi a szokásos kérdést:

-Van-e valakinek kérdezni valója?

Az egyik diák csak úgy nyeglén felteszi a kérdést.
-Tanár úr! Mi az élet értelme ?

A jelenlevő diákok közül valaki elneveti magát.
A tanárt zavarja ez a könnyelmű viselkedés, de elhatározza, hogy válaszol a kérdésre.
Belső zsebéből előveszi noteszét, abból pedig egy törött tükör darabot, alig nagyobb, mint egy ötvenforintos.

Így kezdi beszédét:
-A háború alatt gyerek voltam. Az utcán haladva megláttam egy összetört tükröt. Megtartottam a legnagyobb darabot.
Ez a darab az !

Játszadozni kezdtem vele, és tetszett, hogy a fényt odairányítom vele, ahova kedvem tartotta, mindenhova.... ahova nem sütött a Nap. A tükörrel sokat játszottam, de rájöttem, hogy nem csak gyerekes játékra jó, hanem mindazt visszatükrözi , amit az életben elszerettem volna érni.

Én is egy darab tükör vagyok, mégsem vagyok tisztában önmagammal.

Amibe biztos vagyok, közvetíteni tudok igazságot, megértést, jóságot és gyengédséget minden ember szívébe.

Abban reménykedem, hogy talán mások is utánozni fognak:


Számomra ez az élet értelme !



Nincsenek megjegyzések:

AM társoldal


..

Tárhely: www.gportal.hu
Domain: www.csendesedj-el.blogspot.com
E-mail: angyal.magazin kukac gmail pont com
A honlap egy hobby portál.

Az oldal NEM rendelkezik szerkesztőséggel!



Copyright © Sueee[Inasi ]- 2008
CC. Jog Fenntartva a közzétett írásokra.
Sueee [Inasi], Lélek Gizella [ Ekpafat], Zsigai Klára,
Mátyás József


http://csendesedj-el.blogspot.com © 2009Design by: Inasi


email: csendes.percek kukac gmail.com

Az írások szerzői jogvédelem alatt állnak!

Az oldalon elhelyezett írások, versek, és novellák
a szerzők szellemi tulajdonát képezik.
Kérjük, hogy a szellemi alkotásokhoz
fűződő jogokat tartsa tiszteletben!


Kezdés: 2008.08.02.